carolavanbaar.reismee.nl

Third week

Hierbij week 3.

Zaterdag 4 maart 2017
Weekend! Ik slaap heerlijk uit. Om half 11 gaan we ontbijten. Na het ontbijt wil ik de stad in. Lucia snapt nog niet helemaal dat ik in het weekend niet werk. Ze wil graag met mij spelen maar als ik zeg dat ik de stad in ga moet ze heel hard huilen, dit is toch lastig dat je met elkaar in 1 huis woont. Rond 12 uur loop ik richting de stad. Ik loop eerst weer even naar het park waar ik vorige week ook was. Hier loop ik een rondje, daarna heb ik zin om Italiaans te lunchen. Dus ik zoek het dichtstbijzijnde Italiaanse restaurant. Dat is een half uurtje lopen. Ik eet daar lekker een pizza en daarna ga ik naar een mall. Ik heb een schrift nodig voor Spaanse les en markeer stiften. Als ik die heb loop ik nog een beetje rond in de mall. Daarna ga ik naar huis omdat ik afgesproken heb om met mijn ouders te skypen. Ik neem de bus terug naar huis omdat ik al anderhalf uur gelopen heb vandaag. Thuis skype ik met mijn ouders. Verder doe ik niet zoveel meer. Ik ben alleen thuis met het eten dus ik maak eten voor mezelf daarna kijk ik nog een filmpje en ga ik naar bed.

Zondag 5 maart 2017
Vandaag heb ik met 3 andere au pairs afgesproken om te gaan ontbijten. We spreken af bij een metrostation. Voor mij heel dichtbij dus ik neem de Uber. Als we er alle 4 zijn pakken we de metro omdat 1 au pair een leuke tent heeft gevonden waar we kunnen ontbijten. Het heet Daniel’s Bakery. We bestellen ons eten met een lekker bakje koffie. Het is erg gezellig. Hierna gaan we naar Plaza Italia. Dit is een soort Italiaanse straat. Super leuk met allemaal kleine winkeltjes. Hier lopen we een tijdje rond en aan het eind van de middag gaan we weer allemaal terug naar huis. Thuis doe ik niet zoveel meer. Daarna eten en naar bed.

Maandag 6 maart 2017
Deze week mijn laatste schoolweek. Omdat Lucia vandaag school heeft tot 16:00 en daarna met Lina naar ballet gaat om te kijken of het wat is ben ik vrij vandaag. Na school loop ik een stuk het centrum in en ga even ergens wat eten. Daarna ga ik naar huis. Thuis ga ik even aan mijn Spaans. Helaas is de ballet niet leuk dus Lucia gaat niet op ballet. Verder niet veel meer gedaan.

Dinsdag 7 maart 2017
Vandaag weer naar school. Na school naar huis. Toen even gespeeld met Lucia en toen was het tijd om naar dansles te gaan. Moderne dans. Ik ging er met Lucia heen. Super schattig! Dit gaat ze elke dinsdag en donderdag middag doen. Na de dansles liepen we naar huis, had ik even snel pasta voor Lucia gemaakt omdat ze snel naar bed moet en Pierre en Lina waren nog niet thuis. Toen kreeg ik een appje van Lina of ik Lucia naar bed wou brengen. Dit werd huilen omdat ze niet had verwacht dat ik haar naar bed zou brengen. Gelukkig ging het goed zodra ik een boekje ging voorlezen. Verder niet veel gedaan.

Woensdag 8 maart 2017
School en gewerkt, niet heel boeiend.

Donderdag 9 maart 2017
Vandaag weer naar school. Na school ging ik met Lucia naar een museum. We gingen op de fiets. Dus na 3 weken heb ik ook weer gefietst! Het was een museum met allemaal schilderijen, niet heel interessant voor Lucia, maar Lina wou graag dat we erheen gingen. Na het museum gingen we spelen in de speeltuin. Daarna gingen we naar huis om te eten. Ik had vandaag weer salsa les. Ik had afgesproken met Fabian. De salsa les was weer super leuk. Vanavond verstandig gedaan en meteen na de les naar huis gegaan om te slapen.

Vrijdag 10 maart 2017
Vandaag mijn laatste schooldag! Heb een certificaat ontvangen. Na school ging ik naar huis. Ik speel heel even met Lucia maar dan gaat ze naar de dokter met Pierre en Lina omdat ze last heeft van haar oren. Ze heeft een soort ontsteking en heeft nu oordruppels. Ze moeten over een tijdje terug komen om een gehoortest te doen om te kijken of ze alles goed kan verstaan. Rond 19:30 gaan Pierre, Lina en Lucia naar vrienden toe om te eten. Ik maak zelf mijn eten, schrijf mijn blog en kijk een filmpje daarna ga ik naar bed.

Nu lekker weekend! Ik ga veel leuke dingen doen dit weekend maar dat lezen jullie volgende week.

Adios.

Reacties

Reacties

Conny

He Carola wat leuk dat je het zo naar je zin hebt,

Groetjes conny

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!