carolavanbaar.reismee.nl

Sixth week

Hierbij week 6 alweer.

Zaterdag 25 maart 2017
Weekend! Vandaag heb ik een afscheids bbq van Lea. Dit begint om 13.30. In de ochtend ga ik even kijken of ze stroopwafels hebben in de supermarkt om mee te nemen naar de bbq. Helaas hadden ze deze niet meer. Omdat ik om 13.00 met Franzi heb afgesproken ga ik nadat ik in de supermarkt ben geweest even koffie drinken in een cafeetje en daarna loop ik naar Franzi toe. We kunnen mee rijden met de hostmom van Franzi omdat zij ook is uitgenodigd voor de bbq. De bbq was super gezellig! Heerlijk eten en gezellige mensen. Rond 18.30 gaan Franzi en ik weer weg. We hebben een lekker restaurant gezien wat we graag willen proberen. Het is een soort steakhouse. We nemen allebei een hamburger. Veel te vee natuurlijk omdat we net een bbq hadden gehad als lunch. Na het eten gaan we met de Uber naar huis.

Zondag 26 maart 2017
Vandaag gaan Franzi en ik de Cerro San Christobal beklimmen. Dit is een 850 meter hoge berg in het centrum van Santiago. We wouden eigenlijk met de stoeltjeslift omhoog gaan maar omdat er zo een lange rij stond besloten we om te gaan lopen. Maar we hadden al snel spijt gekregen haha. Het was super warm en best steil. Maar na 45 minuten waren we boven. Op het hoogste punt staat een beeld van de blessed virgen Mary. Nadat we foto’s hadden genomen en wat fruit hadden gegeten liepen we weer naar beneden. Eenmaal beneden vonden we dat we wel een taartje hadden verdiend dus we namen de metro naar een hele lekkere bakkerij voor warme chocomel met Oreo taart. Hierna namen we de Uber naar huis. Thuis gingen we even douchen en omkleden omdat we in de avond met Lea hadden afgesproken. Ze had ons uitgenodigd om bij haar te gaan eten en daarna nog een filmpje te gaan kijken. Helaas had Franzi super erge buikpijn gekregen dus ze kon niet mee. Ik ging rond 20.00 richting Lea. Bij Lea hadden we couscous salade gegeten en daarna een filmpje gekeken. Rond 00.00 nam ik de Uber naar huis.

Maandag 27 maart 2017
Vandaag had ik (alweer) met Lea afgesproken. Omdat ze donderdag naar huis gaat wilde ze graag nog wat souvenirtjes kopen. Ik spreek om 11.00 met haar af. We gaan eerst ergens ontbijten en daarna gaan we naar een markt waar ze allemaal souvenirs hebben. Als Lea de souvenirtjes heeft gekocht halen we nog een ijsje en daarna ga ik naar huis omdat ik om 16.00 Lucia op moet halen van school. Ik ga met Lucia naar de speeltuin. Verder niks bijzonders.

Dinsdag 28 maart 2017
Vandaag niet echt bijzonder.

Woensdag 29 maart 2017
Vandaag heb ik om 10.30 met Franzi en Lea afgesproken. Helaas moeten we vandaag afscheid nemen van Lea. We spreken af in een cafeetje om koffie te drinken. Na de koffie moeten we helaas afscheid nemen. Het eerste afscheid. Heel erg jammer dat Lea nu naar huis is, maar wel een goede reden om als ik terug ben in Nederland snel een weekendje naar Parijs te gaan om Lea te bezoeken. Na het afscheid loop ik terug naar huis en maak ik lunch. Hierna haal ik Lucia op. We eten lunch en daarna breng ik haar naar capoeira. Om 16.00 haal ik haar weer op en gaan we naar de speeltuin. Verder niet veel gedaan.

Donderdag 30 maart 2017
Vandaag een rustig ochtendje. Om 13.30 haal ik Lucia van school. We lunchen met Pierre en Lina omdat Pierre zaterdag naar Frankrijk gaat. Na de lunch speel ik met Lucia en om 17.00 breng ik haar naar dansles. Na de dansles gaan we naar huis. Rustig avondje.

Vrijdag 31 maart 2017
Vandaag ook weer een rustig ochtendje. Om 13.30 haal ik Lucia op. Ze wilt heel graag picknicken dus thuis pakken we de picknickspullen en we fietsen naar het park. Hier eten we onze lunch, eten een ijsje en spelen. Rond 16.00 fietsen we weer richting huis omdat Lucia om 17.00 klim les heeft. Om 16.30 nemen we de Uber naar de klim les. Om 18.30 is de les af en gaan weer richting huis. Vanavond pas ik op omdat Pierre en Lina uit eten gaan omdat Pierre morgen naar Frankrijk gaat. Rustig avondje dus.

Dit was week 6 alweer.

Adios.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!