carolavanbaar.reismee.nl

Sixteenth week

Week 16.

Zaterdag 3 juni 2017
Vandaag heerlijk uitgeslapen. In de ochtend even met mijn ouders geskypet. Om 13.00 had ik met Franzi afgesproken. We gingen even ergens lunchen. Daarna gingen we naar een tattoo studio. Hier liet ik een tattoo zetten. Daarna gingen we even boodschappen doen en weer terug naar het appartement. Franzi ging even met der ouders skypen en ik ging een beetje relaxen. Daarna de 2depoging om mijn haar te verven. Weer mislukt helaas, dus morgen weer. Daarna gingen we eten. We hadden pasta gemaakt. Om half 9 gingen we nog heel random naar het Costanera Centre. Rond 22.00 waren we weer terug in het appartement. Verder hadden we niet veel meer gedaan. Franzi bleef gezellig slapen.

Zondag 4 juni 2017
Vandaag hadden we uitgeslapen. In de ochtend hadden we lekker rustig aan gedaan. Rond 14.00 liepen we even naar de Starbucks. Toen we terug waren pakte we mijn spullen en gingen we naar een ander appartement. Ik moest verhuizen van appartement omdat ik er niet lang kon blijven. Het appartement is in dezelfde straat dus we konden lopend naar het andere appartement. Dit appartement heb ik voor 2,5 week. Toen we de sleutel hadden gekregen en de spullen hadden neergezet gingen we meteen even boodschappen doen. Daarna voor de 3de keer mijn haar verven, maar het was gelukt hoor. Daarna hadden we pannenkoeken gebakken. Rond 21.00 ging Franzi weer naar huis. Verder had ik niet veel gedaan.

Maandag 5 juni 2017
Vandaag een vrij rustig dagje. Ik had nog een cadeaubon voor een manicure en pedicure dus daar was ik in de ochtend heen gegaan. Verder niet veel gedaan vandaag.

Dinsdag 6 juni 2017
Ik had vandaag om 11.00 Spaanse les. Het was mijn laatste les omdat het te ver is om heen te gaan als ik bij mijn nieuwe gezin woon. Na de les had ik even boodschappen gedaan. Daarna terug naar het appartement. In de avond kwam Franzi bij me eten. We hadden weer pannenkoeken gegeten. En daarna lekker chocolade fondue.

Woensdag 7 juni 2017
Vandaag rustig aan gedaan. Ik begin een beetje ziek te worden dus ik ben de hele dag in het appartement.

Donderdag 8 juni 2017
Vandaag lekker uitgeslapen. Ik zou eigenlijk koffie drinken met Franzi en nog een ander vriendin, maar ik voel me erg ziek dus ik blijf thuis. Ik slaap uit tot 11.00 en daarna gaat het wel weer ietsje beter. In de middag ga ik nog even naar het winkelcentrum om toch nog even buiten te zijn. Verder doe ik niet veel meer en ga ik op tijd naar bed omdat ik er morgen op tijd uit moet.

Vrijdag 8 juni 2017
Ik heb vandaag met Erin (au-pair uit Amerika) afgesproken om te gaan hiken. Ik neem om 10.00 de metro naar de plek waar we hebben afgesproken zodat we samen de bus kunnen nemen. We nemen de bus zo dicht mogelijk bij de berg die we willen beklimmen. Daarna nemen we de Uber verder naar boven. De berg is echt mega hoog. We klimmen een stuk de berg op en maken wat foto’s en zitten een tijdje op de berg. Het is echt super mooi weer. Veel te heet eigenlijk om te hiken. Na een tijd gingen we weer naar beneden. Toen weer terug de stad in met de bus. We hadden met Franzi afgesproken in het Costanera Centre. We hadden even geluncht en een beetje rond gelopen. Om 18.30 was ik weer terug in het appartement. Vanavond heb ik weer afgesproken met Erin en met een nieuwe au pair Julia. We gaan uit eten en daarna ergens wat drinken. Om 21.30 hadden we afgesproken. We liepen naar het restaurant en hadden lekker gegeten. Daarna gingen we naar een bar. Hier hadden we een terremoto gedronken. Een typisch Chileens drankje. Het is heel erg zoet en er zit super veel alcohol in. Terremoto betekend aardbeving. Dus dat zegt al over hoeveel alcohol erin zit. Het was super gezellig. Rond 01.00 was ik weer terug in het appartement. Nu slapen en morgen vroeg mama ophalen!! Die komt me 1,5 week opzoeken.

Adios.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!