carolavanbaar.reismee.nl

Update

Update

Het is veel te lang geleden dat ik een blog heb geplaatst. Ik vond het toch jammer dat ik niet meer blogde dus ben ik vanaf 14 september weer begonnen met bloggen.

Het gaat nog steeds heel goed met mij. Ik heb het nog super erg naar mijn zin en wil eigenlijk nog lang niet naar huis.

Mijn gezin is nog steeds echt super. Ik heb het heel erg getroffen met dit gezin.

Emilio is vanaf september begonnen bij de kinderopvang. Daar gaat hij 3 dagen per week heen. Maria Jose en ik hebben nu wat meer tijd om dingen te doen. We kunnen nu lekker uitgebreid naar de supermarkt en als we ergens naar toe willen kunnen we dat doen.

Ik heb mij ingeschreven voor de cursus schuldhulpverlening. Ik dacht ik schrijf mij alvast in zodat ik hier kan beginnen. Ik had veel vrijetijd omdat Emilio elke dag tussen de middag sliep. Helaas zitten mijn dagen tot nu toe elke dag zo vol dat ik er nog niet aan toe ben gekomen. Het wordt toch grotendeels in Nederland.

Verder ga ik als het lukt 3 keer in de week naar de sportschool. De sportschool zit vlakbij dus ik hoef maar 5 minuutjes te rijden.

Dit was even een kleine update vanaf nu komen er weer blogs aan.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!